Triumph Rocket 3 2020

 

‎Suspendarea, de direcție și de oprire sunt toate lumile înainte de ‎‎anterior Rocket III‎‎, și, ca urmare, acum se simte ca o motocicleta ridicol de mare, dar complet capabil, mai degrabă decât o ‎‎caricatură cruiser‎‎ desen animat.‎

‎Primele impresii ar putea fi dominate de proporțiile vaste ale motorului și de factorul de curiozitate de a îngrămădi un motor mai mare decât o mașină tipică de familie între două roți, dar după o zi petrecută studiind detaliile de calitate, experimentând puterea gestionată meticulos și apreciind îmbunătățirile enorme ale rafinamentului, pleci simțindu-te profund impresionat. Noul Rocket 3 este interesant, frumos, dar evită senzațiie de frivol, ridicol sau inutil.‎

Uitați de încărcarea greoaie a triumph rocket III, manevrabilitatea greoaie, echipamentul de rulare de bază și insigna cu numele romanic: șasiul noului Rocket 3 este total diferit. Un cadru din aluminiu turnat înlocuiește vechile tuburi duble din oțel, contribuind la o economie incredibilă de 40 kg față de bicicleta anterioară, în timp ce geometria direcției este mai clară, iar ampatamentul este mai scurt.‎

‎Ca urmare, Racheta are acum un apetit adecvat pentru colțuri nici bicicletele vechi nu ar putea visa. T

‎Suspensia este realizată de Showa, cu furci reglabile de 47mm în față și cu un monoșoc reglabil care monitorizează unitatea arborelui. Nici o ajustare electronică, deși - clickers sunt toate manual.‎

‎Cuplul de vârf este identic cu anteriorul Rocket III Roadster, la 163lbft, dar noul motor se ține de acel mormăit pentru mai mult timp ca turații urca. În cazul în care curba anterioară de cuplu Rocket a scăzut brusc peste 2500rpm, noul motor are o livrare mult mai gras, mai plat. Ca rezultat, puterea titlu este de până la 165bhp.‎

‎Dar oricât de ridicol ar suna, realitatea este că este extrem de ușor de folosit. Toată această putere prodigioasă este controlată cu atenție de accelerația ride-by-wire și de controlul predictiv al tracțiunii, sensibil la macră, în timp ce ieșirea este restricționată în trepte de viteză mai mici, iar viteza maximă este limitată electronic la 138 mph. E o bestie, dar una din alea mari, pufoase, blânde și drăgălașe dintr-un film Disney

Video